Klantenservice

Zeven dagen per week bereikbaar
Betrouwbaar / reviews

Neem eenvoudig contact met ons op via onderstaand mailadres of telefoonnummer. Wij helpen u graag verder. 

Mail

Stuur ons een bericht, SMS of WhatsApp en we antwoorden binnen 12 uur.

Veelgestelde vragen

De Hobby Kampioen is er voor al je maatwerk in borduren en diamond paintings. Is je gewenste afmeting niet in onze webshop te vinden? Niet getreurd, stuur ons een mail met jouw wensen en je krijgt een vrijblijvende prijsopgave. Na akkoord gaan wij direct voor je aan de slag.

Wij versturen al onze pakketten met Post NL. Zodra jouw pakketje ons magazijn heeft verlaten, ontvang je per e-mail een Track & Trace code zodat je het pakketje overal online kunt volgen.

Ben je niet thuis? Post NL biedt het pakketje de volgende dag opnieuw aan. Mocht je dan onverhoopt niet thuis zijn, dan zal deze afgeleverd worden bij het dichtsbijzijnde Post NL servicepunt.

Voor bestellingen boven €60,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Voor bestellingen onder dit bedrag rekenen wij verzendkosten. Dit bedrag wordt bepaald aan de hand van de afmetingen van je pakketje. Dit kun je tijdens het afrekenen terugvinden.

Wij proberen uw pakketje zo snel mogelijk te leveren. De levertijd verschilt echter per product. Om de levertijd van jouw gewenste product te zien , dien je het product in de webshop aan te klikken. Hier kunt u de levertijd van het betreffende product terugvinden.

Het kan voorkomen dat bevestigingsmails in de spam/ongewenste mailbox terecht komen. Check daarom altijd goed jouw mail. Geen bevestigingsmail ontvangen? Geen zorgen. Neem contact op met de klantenservice en wij helpen je verder.

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst aangemeld worden voor retour. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.  Meld geretourneerde producten aan door onze klantenservice een mail te sturen. Vervolgens kun je via een PostNL servicepunt je product in de originele verpakking eenvoudig retourneren. Zodra de retourzending bij ons wordt bezorgd door PostNL, wordt jouw pakketje binnen 5 dagen door ons verwerkt. Op dat moment ontvang je hiervan een bevestigingsmail. Het bedrag zullen wij zo snel mogelijk terugstorten. In ieder geval altijd binnen 14 dagen.

Let op! Gepersonaliseerde producten vallen helaas buiten het retourrecht en zijn niet retourneerbaar. Producten die geseald geleverd worden, mogen alleen teruggestuurd worden wanneer de verpakking niet geopend is.

Ruilen via onze webshop is helaas niet mogelijk. Wanneer je een product wilt ruilen dien je het bestelde product terug te sturen. Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Meld geretourneerde producten aan door onze klantenservice een mail te sturen. Vervolgens kun je via een PostNL servicepunt je product in de originele verpakking eenvoudig retourneren. Zodra de retourzending bij ons wordt bezorgd door PostNL, wordt jouw pakketje binnen 5 dagen door ons verwerkt. Op dat moment ontvang je hiervan een bevestigingsmail. Het bedrag zullen wij zo snel mogelijk terugstorten. In ieder geval altijd binnen 14 dagen Je kunt jouw gewenste product opnieuw via onze webshop bestellen.

Let op! Gepersonaliseerde producten vallen helaas buiten het retourrecht en zijn niet retourneerbaar. Producten die geseald geleverd worden, mogen alleen teruggestuurd worden wanneer de verpakking niet geopend is.

Bij alle op maat gemaakte producten is annuleren helaas niet mogelijk. Na je betaling is de bestelling definitief (zie onze algemene voorwaarden). Overige producten kunnen tot 14 dagen na bestellen geannuleerd worden. Hiervoor dient een mail gestuurd te worden naar onze klantenservice.

Het kan voorkomen dat bevestigingsmails in de spam/ongewenste mailbox terecht komen. Check daarom altijd goed je mail. Geen bevestigingsmail ontvangen? Geen zorgen. Neem contact op met de klantenservice en wij helpen je verder.

Retourkosten zijn voor rekening van de koper. Het overige bedrag krijgt de koper terugbetaald (inclusief verzendkosten).

Na ontvangst heb je 14 dagen de tijd om een product aan te melden voor retour. Dit doe je door onze klantenservice een mail te sturen. Daarna heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.

Bedrijfsgegevens

Klachtenregeling

Wij van Hobby Kampioen streven altijd naar een optimale klantervaring. Wanneer je onverhoopt toch een klacht hebt, kun je het volgende doen: ”We raden je aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@hobby-kampioen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Snelle levering

Snelle levering

Zodra een bestelling binnen is gaan wij direct voor je aan de slag. Een snelle levering is wel zo fijn

Hoge kwaliteit

Wij maken alleen gebruik van de beste materialen, zo krijg je een schitterend eindresultaat

Goede Prijzen

Door goed samen te werken met onze leveranciers, houden wij de prijzen zo laag mogelijk

Veilig Betalen

Bij ons betaal je altijd via een beveiligde verbinding en kun je zelf jouw betaalmethode kiezen

De waardering van hobby-kampioen.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 53 reviews.