Klachtenregeling
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@hobby-kampioen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Neem eenvoudig contact met ons op via onderstaand mailadres of telefoonnummer. Wij helpen u graag verder.
Stuur ons een bericht, SMS of WhatsApp en we antwoorden binnen één werkdag.

Snelle levering
Zodra een bestelling binnen is gaan wij direct voor je aan de slag. Een snelle levering is wel zo fijn

Hoge kwaliteit
Wij maken alleen gebruik van de beste materialen, zo krijg je een schitterend eindresultaat

Goede Prijzen
Door goed samen te werken met onze leveranciers, houden wij de prijzen zo laag mogelijk

Veilig Betalen
Bij ons betaal je altijd via een beveiligde verbinding en kun je zelf jouw betaalmethode kiezen
